TRENGER JEG EN NETTSIDE NÅR JEG DRIVER EN LITEN BEDRIFT? SVARET ER: JA! OG MED GOD GRUNN.

HER ER HVORFOR DU TRENGER EN NETTSIDE

Er du en bedriftseier som er usikker på om dere skal ha en nettside? La meg spare deg for litt tid - SELVFØLGELIG trenger din bedrift en profesjonell nettside. 

Her er hvorfor:

Forbrukeradferd endrer seg over tid for å tilpasse seg moderne teknologi, og forbrukeradferden har de siste 2 ti-årene endret seg etter den digitale tidsalderen vi nå er i. 

Jeg kan gi deg et eksempel - for rundt 140 år siden kom de første telefone til Norge og endret måten vi gjorde forretninger på, og har siden den gang vært et viktig verktøy for kunder og bedrifter. Kunder ringte inn for informasjon om bedriften, priser, hva de kan tilby, åpningstider og mye mer. For 22 år siden kom det en ny måte å drive forretning på, nemlig Google. Google har revolusjonert den gamle katalogmetoden, med sin søkemotor. Hvis du var på utkikk etter en frisørsalong på 90-tallet, ville du sannsynligvis brukt en telefonkatalog, for å finne ulike frisørsalonger i ditt nærområdet, for så å ringe de. Hvis du var så heldig å få svar med en gang når du ringte  kunne du endelig få svar på det du lurte på, enten om det var åpningstider, priser, eller timebestilling. En slik fremgangsmåte tok antaglivis rundt 3 minutter per frisørsalong du fant i katalogen, til telefonsamtalen var avsluttet. Var du ikke fornøyd med prisene, måtte du bruke 3 nye minutter på neste frisør i katalogen. Med Google sin søkemotor slipper fobrukerne å lete frem det de skal ha i en papairkatalog, og enda bedre, de slipper å ha med seg telefonkatalogen i ryggsekken sin. Google gir muligheten til å finne all informasjon du vil om en spesifikk bedrift eller en bransje, på en meget tidseffektiv måte. I dag kan vi veldig enkelt søke etter feks "Frisør oslo" på Google, og få opp hundrevis av resultater. I tillegg segmenterer Google sin algoritme de beste resultatene for ditt søk basert på relevanse. Etter at et søk er gjort, kan du klikke deg videre inn på nettsiden til en frisørsalong og få nøyaktig den samme informasjonen som du ville fått over en telefonsamtale. Du kan også booke en time selv direkte fra nettsiden deres. Er du ikke fornøyd med prisene til denne salongen? Da klikker du deg inn på en konkurrent sin side, og ser om de har bedre priser der. 

Er du fremdeles ikke sikker?

  • En nettside promoterer bedriften din 24/7 året rundt.
  • Fungerer som ditt personlige salgs- og kundeserviceteam.
  • Øker kredibiliteten din på nett.
  • Bygger en relasjon mellom deg og kundene dine. 
  • Gjør merkevaren din mer synlig blant dine kunder.
  • Dine konkurrenter er allerede på nett.
online Shopping
Analysere tallene
  • ​95 % av norges befolkning er på nett.
  • 90% bruker internett for å finne en lokal bedrift. 
  • Mer enn 50% all nettside trafikk kommer fra søk.
  • 80% vil lese overskriften din; bare 20% leser resten. 
  • 40% av forbrukere sammenligner priser fra mobilen sin når de er i en fysisk butikk.
  • 75% av forbrukere dømmer en bedrift sin kredibilitet basert på nettsiden deres.
  • 37% forlater en nettside umiddelbart grunnet dårlig design og navigasjon.

8 ÅRS ERFARING

Fremtid Media

Fremtid Media er et nyoppstartet selskap som har 8 års erfaring med nettsideutvikling. Vi har hjulpet alt i fra små til store bedrifter med sin nettside. I dag fokuserer vi på å hjelpe små- og mellomstore bedrifter med topp moderne nettsider som hjelper de med økt kredibilitet, omsetning, merkevarebygging og mer. I tillegg har vi bred erfaring og kompetanse med ulike markedsføringsmetoder for å ta omsetning din til neste steg, når du er klar for det. La oss hjelpe deg med din nye tilstedeværelse på nett, til en meget konkurransedyktig pris tilpasset ditt behov. 

Spørsmål?

© 2020 by Fremtid Media